Талалаївська РДА
Анонси













    Назад

    Надходження єдиного внеску від платників Талалаївщини склали понад 12 мільйонів

    Як повідомили в Прилуцькій ОДПІ, платники податків Талалаївщини з початку року направили на соціальні потреби 12,4 мільйонів гривень єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування. За словами начальника Талалаївського відділення Прилуцької ОДПІ Людмила Сердюк, порівняно з минулим роком надходження за цей період зросли на 2,2 мільйонів.

    Податківці вкотре нагадують суб’єктам господарювання, що відповідно до ч. 12 ст. 9 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника.

    У разі несвоєчасної сплати ЄСВ або не в повному обсязі до платника застосовуються фінансові санкції, а посадові особи, винні в порушенні законодавства, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом.

     

    Отримати інформацію щодо реєстрації контрагента платником акцизного податку можливо за допомогою електронного сервісу ДФС

    Прилуцька ОДПІ звертає увагу платників, що відповідно до п.п. 212.3.4 п. 212.3 ст. 212 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) особи, які здійснюватимуть реалізацію пального, підлягають обов’язковій реєстрації як платники податку контролюючими органами за місцезнаходженням юридичних осіб, місцем проживання фізичних осіб - підприємців до початку здійснення реалізації пального.

    Державна фіскальна служба України (далі – ДФС) веде реєстр платників акцизного податку з реалізації пального (далі – Реєстр платників) згідно п. 5 розділу ІІ Порядку електронного адміністрування реалізації пального, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 113.

    ДФС України щодня оприлюднює на власному офіційному веб-порталі інформацію з Реєстру платників із зазначенням ідентифікаційних та реєстраційних даних платників акцизного податку з реалізації пального.

    Будь-яка особа може отримати інформацію щодо реєстрації суб’єкта господарювання платником акцизного податку з реалізації пального, скориставшись пошуковим сервісом «Дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального».

    Доступ до пошуку відкритий в «Електронному кабінеті», до якого можна увійти за адресою https://cabinet.sfs.gov.ua або скориставшись на веб-порталі ДФС (sfs.gov.ua) банерами «Інформація з реєстрів» чи «Електронний кабінет».

     

    Отримуємо ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами

    Прилуцька ОДПІ інформує.

                Роздрібна  торгівля  алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами може здійснюватися суб'єктами господарювання  всіх  форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій.

                Сьогодні, для отримання ліцензії достатньо звернутися з відповідною заявою до найближчого Центру обслуговування платників фіскальної служби.

      Ліцензія видається за заявою суб'єкта господарювання у якій повинно бути зазначено вид господарської діяльності, на провадження якого суб'єкт господарювання має намір одержати ліцензію (роздрібна торгівля алкогольними напоями або тютюновими виробами).

                У заяві про видачу ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями додатково зазначаються адреса місця торгівлі, перелік реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться у місці торгівлі, а також інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата  виготовлення; реєстраційні номери посвідчень реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій),  які  знаходяться  у місці торгівлі, та дата початку їх обліку в органах державної фіскальної служби.

                У заяві на видачу ліцензії на роздрібну торгівлю тютюновими виробами зазначається адреса місця торгівлі.

                Ліцензія або  рішення  про  відмову  в  її  видачі  видається заявнику не пізніше 10 календарних днів з дня одержання  документів.

                Плата за ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту), становить 8000 гривень на кожний окремий, зазначений в ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що  знаходиться у місці торгівлі; на роздрібну торгівлю тютюновими виробами  на  кожне  місце торгівлі - 2000 гривень, а на території сіл і селищ,  за  винятком тих, що знаходяться у межах території міст,  -  500 гривень на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, крім  сидру та перрі (без додання спирту), на кожний окремий, зазначений у ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі, і 250 гривень - на роздрібну торгівлю тютюновими виробами на кожне місце торгівлі.

      Плата  за ліцензію на роздрібну торгівлю сидром та перрі (без додання спирту)  становить 780 гривень на кожне місце торгівлі незалежно від його територіального розташування.

      Плата за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами  справляється  щоквартально  рівними частками  і  зараховується  до  місцевих  бюджетів згідно з чинним законодавством.

     

    У торговому приміщенні площею менше 20 кв. м суб’єкт господарювання не має права здійснювати реалізацію алкогольних напоїв

    Прилуцька ОДПІ  нагадує, що відповідно до абзацу чотирнадцятого ст. 1 Закону України від 19.12.1995 № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» зі змінами та доповненнями місце торгівлі – місце реалізації товарів, у тому числі на розлив, в одному торговому приміщенні (будівлі) за місцем його фактичного розташування, для тютюнових виробів та пива – без обмеження площі, для алкогольних напоїв, крім пива, – торговельною площею не менше 20 кв. метрів, обладнане реєстраторами розрахункових операцій (незалежно від їх кількості) або де є книги обліку розрахункових операцій (незалежно від їх кількості), в яких фіксується виручка від продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів незалежно від того, чи оформляється через них продаж інших товарів.

    Отже, у торговому приміщенні торговельною площею менше 20 кв. м суб’єкт господарювання не має права здійснювати реалізацію алкогольних напоїв, крім пива, оскільки реалізація пива здійснюється без обмеження площі.

    У травні бюджети Чернігівщини поповнились на суму понад 808 мільйонів гривень податків та зборів

     

    До бюджетів усіх рівнів Чернігівської області у травні поточного року надійшло понад 808 млн грн податків та зборів, що на 31 відс більше відповідного періоду минулого року.

    Державний бюджет, зокрема, отримав у доходну частину 406 млн грн, що на 33 відс більше травня минулого року.  Це відбулось за рахунок збільшення находжень податку на додану вартість (у 1,5 рази або на 38 млн грн), податку на доходи фізичних осіб та військового збору (на 31 відс або на 26 млн грн), рентної плати за користування надрами (на 30 відс або на 19 млн грн), податку на прибуток (на 22 відс або на 11 млн гривень).

    Іншу частину коштів (402 млн грн) отримали місцеві бюджети територіальних громад Чернігівщини. Факт травня минулого року перевищено на 29 відс або на 90 млн гривень. Найбільше сплачено податку на доходи фізичних осіб (245 млн грн  або 61 відс загальної суми надходжень). Також значно вплинула на наповнення бюджетів сплата земельного податку (52 млн грн або 13 відс), єдиного податку з підприємницької діяльності (54 млн грн або 13 відсотків).

    Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за підсумками травня п р надійшло понад 339 млн гривень. Порівняно з відповідним періодом минулого року сплачено на 35 відс або на 88 млн грн більше.

     

    За п’ять місяців платникам Чернігівщини відшкодовано понад  675 мільйонів гривень ПДВ

     

    Управління податків і зборів з юридичних осіб ГУ ДФС у Чернігівській області інформує, що протягом січня-травня поточного року проведено камеральні перевірки 194 суб'єктів господарювання-юридичних осіб. Перевірки здійснено у встановлені законодавством терміни з питань визначення достовірності нарахування сум бюджетного відшкодування ПДВ на загальну суму 656,4 млн гривень.

    З початку року відшкодовано платникам області понад  675,3 млн гривень податку на додану вартість. За результатами перевірок упереджено безпідставно задекларовану до відшкодування суму ПДВ у розмірі більше  2 млн гривень.

     

    Викрито злочинне угрупування, яке займалось ввезенням на митну територію України транспортних засобів за заниженою ціною

     

    У рамках проведення операції «Рубіж-2018» на території Чернігівської та Житомирської областей співробітниками податкової міліції ГУ ДФС у Чернігівській області спільно зі співробітниками податкової міліції ДФС України, під процесуальним керівництвом прокуратури Чернігівської області, викрито злочинне угрупування, яке займалось ввезенням на митну територію України транспортних засобів за заниженою ціною.

    Ділки організували міжнародний центр мінімізації митних платежів, діяльність якого направлена на ухилення від сплати податків та митних платежів при ввезенні на територію України транспортних засобів, чим ймовірно завдали державі збитків на суму близько 250 млн гривень.

    Використовуючи реквізити підприємств імпортерів та підконтрольних підприємств-нерезидентів, учасники злочинної схеми протягом 2016-2018 років оформлювали придбання транспортних засобів за ціною у 2-2,5 рази нижчою від реальної ринкової.

    В подальшому, використовуючи підроблені документи, ділки розмитнювали транспортний засіб, мінімізуючи при цьому податки та митні платежі та отримували від замовників транспортних засобів за свої послуги необліковану готівку.

    У ході здійснення слідчо-оперативних заходів проведено 12 обшуків за місцями проживання, в офісних приміщеннях та транспортних засобах, що використовувались у незаконній діяльності. За результатами проведених обшуків вилучено понад 16 млн. грн. у гривневому еквіваленті, а саме 421 тис. доларів США, 176 тис. євро та 32 тис. грн., транспортні засоби, 384 транзитних номерних знаків, печатки, чекові книжки, банківські картки, електронні носії інформації, документи та чорнові записи.

    Загальна вартість вилучених товарно-матеріальних цінностей становить 18 млн гривень.

     

    Команда фіскальних органів Чернігівщини повернулася з Всеукраїнської спартакіади ДФС з медалями

     

                Протягом минулих вихідних в Одесі пройшла Всеукраїнська спартакіада ДФС. Понад 700 співробітників фіскальних органів, серед яких і команда з Чернігівщини, взяли участь у змаганнях.

    До складу команди увійшли співробітники Головного управління ДФС у Чернігівській області та Чернігівської митниці ДФС.

    Станіслав Петрик, Альона Хоменко, Валентина Акула, Володимир Василенко, Володимир Бондар, Олександр Михайленко, Світлана Волкова та Ірина Бондар протягом трьох днів змагалися у гирьовому спорті, настільному тенісі, боулінгу та стрільбі.  

    Призові командні місця посіли:

    І місце у змаганнях зі стрільби Станіслав Петрик та Альона Хоменко,

    ІІ місце у змаганнях з гирьового спорту Володимир Василенко та Валентина Акула.

    Найкращих особистих результатів досягли: Альона Хоменко – І місце у стрільбі з гвинтівки, Володимир Василенко – І місце у змаганнях з гирьового спорту, Станіслав Петрик – ІІ місце зі стрільби з пістолета та Валентина Акула – ІІ місце  у змаганнях з гирьового спорту. 

             Такі традиції дають змогу колегам з різних регіонів підтримати свій спортивний дух, познайомитись зблизитись та поспілкуватися у неформальній обстановці.

     

    На часі: інформуємо про сплату податку на нерухомість

     

    Головне управління ДФС у Чернігівській області повідомляє громадянам, що власники житлової та нежитлової нерухомості, загальна площа якої перевищує пільгову, отримають податкове повідомлення-рішення про сплату податку за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості.

     Надсилаються такі повідомлення-рішення фізичним особам фіскальним органом, разом із відповідними платіжними реквізитами для сплати податку,  до 1 липня.

    Крім того повідомляємо, що громадяни мають право звернутися з письмовою заявою до фіскального органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:

    - об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток;

    - розміру загальної площі об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості;

    - права на користування пільгою із сплати податку;

    - розміру ставки податку;

    - нарахованої суми податку.

    У разі виявлення розбіжностей між даними фіскальних органів та даними, підтвердженими фізичною особою на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, проводиться перерахунок суми податку і фіскальний орган надсилає (вручає) нове податкове повідомлення-рішення.

    В такому випадку, попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

    Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості, то податок на таку нерухомість сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

    Сплатити ж податок на нерухомість, необхідно протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення за місцем розташування об'єкта нерухомості.

     

    До уваги платників податку на додану вартість!

     

    З 1 липня 2018 року додаток 1, додаток 5 та додаток 9 до податкової декларації з ПДВ подаються за новими формами.

    У зв’язку з набранням чинності з 01 червня 2018 року наказу Міністерства фінансів України від 23 березня 2018 року № 381 „Про затвердження змін до наказу Міністерства фінансів України від 28.01.2016 № 21”(http://sfs.gov.ua/…/podatkove-zakonodavst…/nakazi/72909.html), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 квітня 2018 року за № 451/31903, додаток 1(http://sfs.gov.ua/data/normativ/000/002/72909/_D1_381.xls), додаток 5 (http://sfs.gov.ua/data/normativ/000/002/72909/_D5_381.xls) та додаток 9 (http://sfs.gov.ua/data/normativ/000/002/72909/_DS9_381.xls) до податкової декларації з ПДВ з 01 липня 2018 року подаються платниками, які обрали місячний або квартальний звітні (податкові) періоди, за новими формами.

    Водночас наголошуємо, що відомості до таблиці 1.2 додатку 1 та додатку 5 до податкової декларації з ПДВ заповнюються платниками одноразово (для платників, які обрали місячний звітний (податковий) період, – червень 2018 року та платників, які обрали квартальний звітний (податковий) період, – ІІ квартал 2018 року).

     

    Про надання органами ДФС області комплексу адміністративних, консультативних та  інформаційних послуг

     

    За січень – травень поточного року до податкових органів Чернігівської області надійшло понад 73 тис звернень від платників для отримання адміністративних, консультативних та  інформаційних послуг.

    Із загальної кількості адміністративних послуг – 90 відсотків (66 тис) надано через Центри обслуговування платників., Найбільш популярною була послуга видачі відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків. Нею скористалися 33 тис осіб. На другому місці - видача картки платника податків – понад 21 тисячу.

                Крім того, значну кількість було надано наступних послуг: надання витягу з реєстру платників єдиного податку  - 3,4 тис, реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку – 3,2 тис, реєстрація платника єдиного податку та реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку – по  3 тис, видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету – 1,6 тис, видача ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями – 1,1 тис,  видача ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами –  близько 1 тисячі.

     

    Щодо необхідності маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів

     

                 ГУ ДФС у Чернігівській області звертає увагу суб’єктів господарювання, що у разі виробництва алкогольних напоїв і тютюнових виробів чи ввезення таких товарів на митну територію України платники податку зобов’язані забезпечити їх маркування марками встановленого зразка у такий спосіб, щоб марка акцизного податку розривалася під час відкупорювання (розкривання) товару.

    Наявність наклеєної в установленому порядку марки акцизного податку встановленого зразка на пляшці (упаковці) алкогольного напою та пачці (упаковці) тютюнового виробу є однією з умов для ввезення на митну територію України і продажу таких товарів споживачам, а також підтвердженням сплати податку та легальності ввезення товарів.

    Марки акцизного податку для вироблених в Україні алкогольних напоїв і тютюнових виробів відрізняються від марок для ввезених на митну територію України алкогольних напоїв і тютюнових виробів дизайном та кольором.

    Маркування здійснюється усіх алкогольні напої з вмістом спирту етилового понад 8,5 відсотка об’ємних одиниць, а алкогольні напої до 8,5 відсотка об’ємних одиниць маркуванню не підлягають.

    Необхідність маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів, які виробляються в Україні, а також такі, що імпортуються в Україну, передбачена Податковим кодексом України, а також нормами Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-BP «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» зі змінами та доповненнями.

     

    За результатами перевірки підприємству доведеться сплатити

    близько 1 мільйона податку на прибуток

     

     Працівниками фіскальної служби області встановлено факти заниження податку на прибуток одним із підприємств області, шляхом не відображення у складі доходу суми безнадійної кредиторської заборгованості.

    Під час документальної перевірки, при дослідженні джерела та терміну виникнення заборгованості, правильності відображення в обліку підприємства, встановлено, що дана заборгованість є безнадійною, тобто строк позовної давності по якій минув.

    Згідно норм Податкового кодексу України, така заборгованість підлягає відображенню у складі доходів податкової декларації з податку на прибуток. Проте, платник недотримався законодавчих норм, в результаті чого було занижено податок на прибуток. 

    Дане порушення було задокументовано в акті перевірки, а підприємству донараховано до сплати податку на прибуток на загальну суму близько 1 млн гривень.

    Правомірність винесених за результатами перевірки податкових повідомлень-рішень ГУ ДФС у Чернігівській області підтверджено Верховним судом.

     

    До місцевих бюджетів надійшло

    близько 275 мільйонів гривень єдиного податку

     

    За інформацією управління податків і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС у Чернігівській області протягом п’яти місяців поточного року від платників Чернігівщини, які працюють за спрощеною системою оподаткування, до місцевих бюджетів області  надійшло   близько 275 млн грн єдиного податку. Це майже на 63 млн грн, або 30 відсотків більше, ніж за аналогічний період 2017 року.

    Переважна частина коштів (63,5 відс) сплачена фізичними особами-підприємцями – понад 174 млн гривень. Від юридичних осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, надійшло до бюджету  100 млн  гривень.

    У Головному управлінні ДФС у Чернігівській області наголошують, що своєчасна та повна сплата єдиного податку сприяє розвитку нашого регіону, а також закликають до свідомого та сумлінного ставлення суб’єктів малого бізнесу до обов’язку сплачувати податки. 

     

    Прилуцька ОДПІ про роботу Контакт - центру ДФС

    Контакт-центр ДФС надає фізичним та юридичним особам інформаційно-довідкові послуги з питань оподаткування, державної митної справи, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на ДФС, а також щодо роботи Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС.

    Контакт-центр ДФС функціонує за єдиним багатоканальним номером телефону 0 800 501 007 та електронною адресою поштової скриньки idd@sfs.gov.ua (для отримання інформаційно-довідкових послуг без використання електронного цифрового підпису). 

    Надання інформаційно-довідкових послуг здійснюється з 8 год. 00 хв. до 20 год. 00 хв. (крім вихідних та святкових днів).

    Вартість послуг Контакт-центру зі стаціонарних телефонів безкоштовна, з мобільних телефонів оплата дзвінків здійснюється за тарифами оператора мобільного зв'язку (або за наявним механізмом саll-bасk - вартість послуг безкоштовна).

    Відповіді надаються за вибором особи: телефоном, факсом, електронною поштою.

    Контакт-центр приймає звернення від фізичних та юридичних осіб на сервіс «Пульс» ДФС України щодо неправомірних дій або бездіяльності, можливих корупційних правопорушень у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДФС та її територіальних органів.

    Таку інформацію заявники можуть надати за телефоном 0800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачінапрямок «4», та на електронну адресу: idd@sfs.gov.ua.

     

     

     

    Назад



    19 Вересня 2018 11:00
    17 Вересня 2018 16:00
    11 Вересня 2018 15:00
    06 Вересня 2018 10:30
    05 Вересня 2018 14:00
    05 Вересня 2018 10:00
    20 Серпня 2018 11:30
    15 Серпня 2018 16:00
    06 Червня 2018 09:56
    26 Квітня 2018 09:28