Д О В І Д К А

про стан роботи із зверненнями громадян в управліннях і відділах

районної державної адміністрації за 2019 рік

   На виконання указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та розпорядження голови обласної державної адміністрації  від 21 лютого 2008 року «Про першочергові заходи облдержадміністрації по реалізації Указів Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 та №110/2008 щодо поліпшення стану роботи із зверненнями громадян» головою районної державної адміністрації було прийняте відповідне розпорядження від 04 березня 2008 року № 77, в якому було затверджено план заходів, спрямованих на покращення роботи із зверненнями громадян, та попереджено керівників управлінь та відділів про персональну відповідальність за роботу із зверненнями громадян.

   Районна державна адміністрація приділяє значну увагу питанням вдосконалення організації роботи із зверненнями громадян, поліпшенню умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до органів державної влади, місцевого самоврядування, організації розгляду порушених у зверненнях питань, підвищенню відповідальності керівників органів виконавчої влади на вчасне реагування на пропозиції, заяви, скарги громадян з розв’язанням проблем, які спричиняють такі скарги.

   Проаналізовано стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації за 2019 рік. Проведений аналіз свідчить, кількість звернень, що надійшли до районної державної адміністрації  протягом звітного періоду, зменшилась незначною мірою  і становить 382 проти 416 за  2018 рік.

   Із загальної кількості письмових звернень 347 надійшло із обласної державної адміністрації.

   Серед звернень, що надійшли до райдержадміністрації і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України «Про звернення громадян», 89 % складають заяви чи клопотання, 5% – скарги, 6% - пропозиції.

   Кількість колективних звернень, що надійшли за  2019 рік,  становить  4 проти  6 порівняно з минулим роком.   Зокрема, це звернення жителів м. Ічня – представників батьківського колективу учнів ЗОШ №1 м. Ічня про пониження ступеня навчального закладу із ЗОШ І-ІІІ ст. на ЗОШ І-ІІ ст. була надана відповідь із обґрунтуванням  про доцільність прийняття такого рішення відділом освіти Ічнянської міської ради.  А також звернення жителів с. Рожнівка щодо правомірності прийняття Рожнівською сільською радою рішення щодо добровільного приєднання до Парафіївської ОТГ.

   За період, що  розглядається, до райдержадміністрації надійшло 8 повторних звернень. У цих зверненнях порушувались питання невиплати субсидії готівкою для придбання твердого палива (звернення Кравченко К.О., жительки с. Івангород), виплати компенсації за пошкоджене майно (звернення Галеундин Г.С. жительки с. Воронівка, Яременко В.І., жительки м. Прилуки, Петренко В.М., жительки смт. Дружба).

    Найчастіше у зверненнях, які надходять до райдержадміністрації, порушуються питання соціального захисту. Протягом 2019 року таких звернень надійшло 215 (у  2018 році - також 215 звернень). В переважній більшості цих звернень їхні автори просили надати роз’яснення щодо умов призначення житлової субсидії, сприяти у  призначенні та виплаті житлової субсидії, перегляду розміру призначеної субсидії, невчасного перерахунку монетизованих коштів субсидії на рахунки організацій – надавачів послуг, призначенні та виплаті державної соціальної допомоги одиноким матерям на дітей та малозабезпеченим сім’ям.

   За поданням голови Ічнянської районної спілки «Чорнобиль» протягом 2019 року було надано матеріальну допомогу 16 учасникам ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС на  загальну суму 3200 грн.

   Кількість звернень з питань комунального господарства   становить  – 87 (за 2018 рік – 77). В них порушувались питання відновлення електропостачання, можливості реструктуризації заборгованості  за спожитий природний газ, забезпечення балонним газом, ремонту водогону, виплати компенсації на проведення ремонтних робіт у будинках, які постраждали внаслідок надзвичайної ситуації, пов’язаної з вибухами на військових складах 9 жовтня 2018 року та інші.

   Звернень з питань  аграрної політики  надійшло 19 (за  2018 рік - 12). Переважно вони стосувались питань надання у власність земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства, виготовлення проектної документації на виділені у приватну власність земельні ділянки, виплати орендної плати за користування земельною ділянкою (паєм)  та інші.

   У звітному періоді всі управління та відділи райдержадміністрації забезпечували своєчасний і об’єктивний розгляд звернень, надавали заявникам допомогу у вирішенні порушених проблем, вживали заходи щодо усунення виявлених порушень. Терміни розгляду звернень не порушувались. Особистий прийом громадян в.о. голови, керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації проводився регулярно і безперешкодно у встановлені дні та години прийому згідно із затвердженим графіком, у тому числі у робочий та позаробочий час, за місцем роботи та проживання. При розгляді звернень особлива увага приділяється зверненням, з якими звертаються інваліди всіх категорій, учасники війни та бойових дій, ветерани війни та праці, непрацездатні особи та особи, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітні та одинокі матері інші особи, які потребують соціального захисту та підтримки.