05 вересня 2008
Прізвище, ім’я, по батькові | Посада | Дні прийому в райдержадміністрації | Години прийому |
---|---|---|---|
Зубова
|
голова районної державної адміністрації |
середа
|
з 10-00 до 13-00 |
Вебер Оксана Андріївна | керівник апарату районної державної адміністрації | четвер | з 10-00 до 13-00 |
Шевченко Лариса Миколаївна | заступник голови районної державної адміністрації | п`ятниця | з 10-00 до 13-00 |
Щосуботи з 9-00 до 13-00 прийом проводиться заступником голови районної державної адміністрації або керівником апарату районної державної адміністрації, згідно з графіком чергування, (за попереднім записом).
___________________________________________
Рекомендації громадянам, які звернулись на особистий прийом до райдержадміністрації
Громадянам, які прийшли на прийом, рекомендується:
1. Уважно ознайомитися з графіком прийому громадян у райдержадміністрації та Законом України „Про звернення громадян”.
2. Якщо питання, яке потребує вирішення, відрізняється складністю, і для його вирішення значна кількість аргументів, фактів тощо, то заявникові бажано завчасно викласти питання в письмовій формі. При собі бажано мати документи, які засвідчують особу, а також документи, які мають підставу для вирішення питання ґрунтовно.
3. З питанням чи заявою звертатися до посадової особи, в компетенцію якої входить вирішення проблем. Зі скаргою звертаються до посадової особи, в безпосередньому підпорядкуванні якої знаходиться державний орган, підприємство, організація чи посадова особа, яка здійснює оскаржувану дію.
4. Намагатися відповідати на запитання посадової особи, яка веде прийом, по суті порушеного питання. Пам’ятати, що точні відповіді на задані питання дозволяють всебічно з’ясувати зміст заяви чи скарги, прийняти оптимальне рішення.
5. Уважно вислухати роз’яснення посадової особи, яке веде прийом. Це зможе швидше прийняти за зверненням рішення, визначити його підставу та обґрунтування.
6. Бути самокритичним. Не виключна можливість, що висловлені на прийомі прохання чи вимоги не ґрунтуються на Законі або не можуть бути задоволені з об’єктивних причин. У випадках непогодження з рішенням, заявник має право просити в особи, яка веде прийом, роз’яснення про можливість і порядок оскарження.
7. Пам’ятати, що керівник райдержадміністрації та інші посадові особи зацікавлені у правильному і своєчасному вирішенні порушеного громадянином питання, завжди готові надати допомогу, пораду, роз’яснення, ґрунтовані на законах України, життєвому досвіді, довірі, висловленій їм.
___________________________________________